sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Enemmän duoo ku sooloo

Mun viikko on menny nii nopeest, etten oo kerenny tulla kirjottelemaa teille! Mul oli valmiin jo toi edellinen teksti, mut siit puuttu kuvat ja jotenki oli kauheen vaivalloist siirtää ne koneelle :D 

Mutta jokatapaukses, Jere otti mun microring-pidennykset pois tiistai iltana. Olisitte nähny sen sumpun mikä siel oli, meni kivast aikaa saada se auki, mut sainpahan kuiteski. Samat pidennykset oli mul kuiteski kolme kuukautta, ja hyvin kesti pääs. Välil yksittäisii tippu, mut muuten olin tosi tyytyväinen niihi :). 


Keskiviikkoon miä lähin sit Kouvolaa, ja treffailtii Sallun kans isosparkis, ja siit mentii kohti Anttilan kampaamoo. Ei ollu aikoi, et ois laitattanu mulle uuet pidennykset, joten se värjäs mun tukan ruskeeks ja torstain oli aika hiuspidennysten laittoon. Miä vein sen mun ''entisen'' tukan sille, ja se oli tehny yöllä sille jonku hoidon, oli myös tehny siit kaks värisen, tummempaa ruskeeta ja vaaleempaa. Ei ees menny kauan, ku se laitto mulle ne pidennykset, ja tosi hyvin laittoki! Nyt on kiva, ku nää renkaat ei näy täält, toisinku ne Turkis laitetut rumat renkulat näky aina, ku tukan laitto kiinni. 


Saatii myös Sallun kans aivan loistava idea lähtä Helsinkiin Linnanmäelle, vaikkakin olin ollu siel Jeren kans vast, mut oli silti tooosi kiva lähtä uusiks huippuseuras <3 Myö mentii eka käymää Ikeas, ja sinne osasin ajaa tosi hyvin. Viel itäkeskukseeki selviydyttii, mut siit eteenpäin... Ei hemmetti :D Iphone, en enää ikiin luota suhun!! Jostaa kumman syyst aina päädyttii Itäkeskuksen Prismalle... XDD Loppujen lopuks löydettii Linnanmäelle, mut oli kyl hieman työn takana.



Lähettii Lintsil varmaa joskus puol kasilt ja mentii sitte Sallulle yöks ja seuraavaan aamuun suunnattii kohti Mikkeliin, jonka kautta lähettii viettää juhannusta mökille! Käytii illal kattomas Joutsan käläkylän juhannuskokkoo, ja oli muutenki tosi rento ja mukava ilta. Seuraavaan päivään olin taas kivas krapulas, mut onneks se helpotti päivää mennes. Jere kokkas meille mahtavii pikkulettui ja sit Sallu lähti kotii päi. Myö vietettii Jeren kans siel koko viikonloppu ja oli kyl rentouttavaa olla pois himasta. 

Enää pari vapaapäivää, ja sit miä oon taas töissä. Ens viikonloppu on kylläki onneks vapaa, mut sitte mennääki neljä viikkoo yhen vapailla, en tykkää! Mut onneks mua lohduttaa ens kuun lopus Kyproksen reissu <3! Jaja sitä rusketust ootelles!!


<3:lla Heini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti